Produkt dnia
Chilli Play F1 3XL
Chilli Play F1 3XL
265,00 zł
szt.
Budda 3XL  (Magazyn) (TD-562)
Budda 3XL (Magazyn) (TD-562)
480,00 zł 320,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Do-pełnij swoją Chillipufe !

Obsługa klienta

Spis poniższej treści:

 

1. Czas dostawy i koszt transportu

2. Podnóżek GRATIS

3. Gwarancja

4. Zwrot towarów

5. Sposoby płatności

6. Instrukcja zamówienia na sklepie chillipufy.pl

7. Pozostałe sposoby zamówienia

8. Paragon i faktura

9.FAQ

 

 

1. Czas dostawy i koszt wysyłki.                  

 

Zdajemy sobie sprawę, jak ważną kwestią jest sprawna dostawa paczki. Dlatego też zadbaliśmy o to, by nasze produkty były wysyłane przez sprawdzonych i niezawodnych kurierów jakimi są GLS i K-EX i DPD. Dzięki temu mamy pewność, że nasze paczki docierają do odbiorcy bezpiecznie na czas.

Na czas oczekiwania składa się:

  • czas realizacji zamówienia przez producenta,
  • czas dostarczenia przesyłki przez kuriera firmy GLS lub K-EX.

czyli czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostarczenia paczki.
* Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-11 dni. Zamówienia realizujemy natychmiast po potwierdzeniu stanów magazynowych. Uwaga! Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy.

  • Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranej przez Państwa formy płatności oraz liczby zamawianych produktów.
  • Przy płatności przy odbiorze (pobraniu) koszt wysłania jednej paczki to 30zł.
  • Przy płatności przelewem koszt wysłania jednej paczki to 20zł.

Koszt wysyłki należy zatem przemnożyć przez koszt wysłania jednej paczki w wybranej formie płatności i liczbę paczek.

Każde opóźnienie w podaniu koloru lub formy płatności lub podanie koloru tylko w tytule przelewu na pewno wydłuży czas realizacji zamówienia.

 

 

2. Podnóżek Gratis.

 

Kupując fotel prezentowany na tej aukcji, dodatkowo dostaniesz pufę/podnóżek w GRATISIE:)

Lubisz dostawać dużo, dużo więcej? Dlatego do naszych foteli dajemy Ci duże i solidnie wypełnione podnóżki, które pozwolą osiągnąć pełnie relaksu jaką dają nasze produkty.

Podnóżek może mieć wiele zastosowań tj: dekoracja wnętrza, dodatek gier i zabaw, uzupełnienie asortymentu meblowego danego pokoju, rewelacyjne siedzisko dla Twojego dziecka.

Podnóżek w zależności od fotela występuje w dwóch wersjach :

  • okrągły : średnica 50cm, wysokość 25cm,
  • kwadratowy : szerokość 40cm, długość 40cm, wysokość 25cm.

 

 

3. Gwarancja.

 

Dajemy Ci całkowitą gwarancję na Chillipufy. Każdy model jest objęty 24-miesięczną GWARANCJĄ.

  • Jeśli stwierdzisz, że Twoja Chillipufa (fotel, leżanka czy też innych produkt z oferty sklepu www.chillipufy.pl) nie jest najlepszą pufą, na której kiedykolwiek siedziałeś, nie ma problemu. W przeciągu 10 dni od otrzymania produktu, możesz ją bez najmniejszego problemu zwrócić !
  • Do produkcji naszych puf używamy materiałów atestowanych, a wypełnienie stanowi wyselekcjonowany dziewiczy granulat, a nie styropianowe ścinki z odzysku! Przekonaj się sam! Dajemy gwarancje naszej jakości.
  • Zawsze wysyłamy produkty gotowe do użytku. Nie musisz nic przesypywać, przekładać czy czyścić. Wystarczy, że rozpakujesz swoją Chillipufę i możesz kosztować błogiego relaksu.

 

 

4. Zwrot towarów.

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.

s) Klient dokonujący zwrotu musi poinformować pracowników sklepu pod numerem 790 800 790 o chęci zwrotu towaru następnie odesłać produkty na adres sklepu na swój koszt.

b) Po odesłaniu przez klienta towaru dokonujemy jego oględzin. Jeśli nie nosi faktycznie śladów użytkowania bądź nie jest zniszczony - towar jest przyjmowany do zwrotu - klient otrzymuje niezwłocznie informację telefoniczną bądź e-mailem o tym fakcie.

2. Należność za zwrócony, pełnowartościowy towar przelewamy na podane przez klienta konto bankowe w ciągu 2 dni od momentu otrzymania przesyłki z tym towarem lub przekazem pocztowym pod wskazany adres.

3. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem.

4. Jeśli towar nosi wyraźne ślady użytkowania bądź jest zniszczony a klient chce go usilnie zwrócić traktujemy to jako próbę wymuszenia i zawiadamiamy o sytuacji organy odpowiedzialne za rozwiązywanie takich spraw - Policję.

5. W przypadku zwrotu towaru niepełnowartościowego koszty wynikające z jego odesłania do klienta pokrywa ów klient.

6. Wszelkie koszty przesyłki do nas nie są zwracane.

 

 

5. Sposoby płatności.

 

Dostępne są trzy formy zapłaty za zamówiony produkt:
* przedpłata na konto

  • przy odbiorze produktu,
  • Płace Allegro.

Aby dokonać przedpłaty należy:

  • dokonać wpłaty na konto: 58 1020 4564 0000 5502 0111 7217.

Aby zapłacić przy odbiorze należy:

  • zapłacić przy odbiorze przesyłki kurierowi.

Aby dokonać płatnośći przez Allegro należy:

  • skorzystać z bardzo prostego systemu płatniczego serwisu allegro.

 

 

6. Instrukcja zamówienia na sklepie chillipufy.pl

 

1. Wybierz wymarzoną chillipufę.
2. Dokonaj wyboru tkaniny i koloru i dodaj produkt do koszyka.

3. Wybierasz formę zapłaty i dostawy.
4. Twój Chilli Mebel dotrze do Ciebie w ciągu 1-10dni roboczych. Okres ten liczymy od odebrania potwierdzenia mailowego z informacją o preferowanym kolorze i formie zapłaty (w formie „za pobraniem”) lub od zaksięgowania pieniędzy na koncie ( w formie” przedpłaty”).
5. Po wysłaniu zakupionego przez Ciebie mebla, wyślemy Ci maila wraz z kodem umożliwiającym Ci śledzenie Twojej paczki.
6. Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o informacje, czy wszystko w porządku, a jeśli tak to prosimy o ocenę na naszym sklepie.
7. Ciesz się Twoim Chilli meblem i rekomenduj nas swoim znajomym.

 

 

7. Pozostałe sposoby zamówienia.

poprzez sklep internetowy - klikając w przycisk lub link dodaj do koszyka umieszczony przy produkcie. Po włożeniu wszystkich produktów do koszyka - klikamy na klawisz Zamów.

e-mailem - na adres biuro@chillipufy.pl , podając nazwę produktu, ilość, cenę, adres dostawy: nazwisko, imię, firma, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon.

telefonicznie - pod numerem 790 800 790 w godz. 8:00-16:00 (tylko w dni robocze), podając nazwę produktu, ilość, cenę, adres dostawy: nazwisko, imię, firma, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon.

SMS-em - pod numerem 790 800 790, podając nazwę produktu, ilość, cenę, adres dostawy: nazwisko, imię, firma, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon.

 

 

8.Paragon i faktura.

Podane na sklepie ceny są cenami brutto. Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon, który znajduje się w paczce. Jeśli życzysz sobie faktury VAT poinformuj nas o tym podczas zamówienia.

 

9.FAQ

 

1. Kto projektuje i tworzy chillipufy?

 

Nasze produkty pozostają pod pieczołowitą opieką doświadczonych projektantów branży meblarskiej. Każdy projekt jest przemyślany i rozpatrywany indywidualnie. Do powstania naszych foteli używane są najnowsze osiągnięcia techniczne, a także sprawdzone sposoby tworzenia tego typu mebli.

 

2. Z jakich materiałów tworzone są chillipufy ?

 

Chillipufy tworzone są z najlepszych materiałów obecnie dostępnych na rynku, praktycznych i łatwych w utrzymaniu.

 

Ekoskóra Mat (EM) - materiał cechujący się bardzo wysoką jakością oraz wysoce eleganckiej fakturze, która jest niemal nie do odróżnienia od faktury skóry naturalnej. Nasza ekoskóra jest Polskiego pochodzenia i posiada wszelkie atesty , jest nietoksyczna i nie wywołuje uczuleń oraz alergii.

Ekoskóra Lakierowana (EL) -  Gładka odmiana ekoskóry powlekana specjalistycznym lakierem przeźroczystym dający efekt połysku.   Połączenie to daje materiał o głębokich i żywych kolorach, który aż chciałoby się jeść. Ponadto jest bardzo praktyczna w utrzymaniu, wytrzymała i atestowana.

Alcantara (AL) - Tkanina ta to tzw. sztuczny zamsz z tym, że posiada wszystkie jego zalety, a wyzbyta jest wad tj. ścieranie i wodochłonność. Nasza Alcantara zawiera w swoich włóknach teflon, który sprawia, że tkanina nie wchłania płynów. Jest to przyjemny materiał z krótkim mieniącym się włosiem,  jest odporna na ścieranie, a pufa wykonana  z ów tkaniny ma bardzo ekskluzywny wygląd.

Tkanina drukowana (TD) - Wodoodporna tkanina, niemnąca, a zarazem miękka i przyjemna w dotyku . Dzięki zdobieniu w postaci nowoczesnego nadruku wpasuje się w każde wnętrze. Jest to tkanina niezwykle wytrzymała, a sam nadruk nanoszony jest farbami wodnymi co owocuje długowiecznością tego produktu. Jakość, ogromna gama motywów oraz atestacja to główne zalety naszej tkaniny drukowanej.

Nylon (NL) - Tkanina, która podbija serca osób praktycznych, aktywnie spędzających czas. Dzięki pełnej wodoodporności oraz wytrzymałości pozwala na wykorzystywanie jej wewnątrz jak i na zewnątrz np. podczas letniego grilla, tudzież na plaży.  Nasz nylon posiada wszelkie atesty, nie jest toksyczny oraz nie powoduje alergii. Uważajcie na chińskie substytuty, które można znaleźć u innych producentów.

 

3. Czym jest wypełniony nasz produkt ?

 

Wypełnienie każdej pufy stanowi specjalny polistyrenowy granulat- czyli po prostu niewielkie styropianowe kuleczki. Nie jest to jednak zwykły styropian, a wyselekcjonowany produkt o odpowiedniej gęstości, określonym ciężarze oraz sztywności, używany w szeroko rozumianym przemyśle meblarskim. Dzięki niemu chillipufa dosłownie układa się pod Ciebie, zmienia kształt w zależności od ułożenia i ciężaru Twojego ciała.

 

4. W jaki sposób jest wysyłany produkt?

 

Korzystamy z usług firmy kurierskiej GLS.

 

5. Jakie obowiązują formy płatności ?

 

Proponujemy dwa rodzaje płatności:

- przedpłata na konto: PKO BP : 58 1020 4564 0000 5502 0111 7217

 

- zapłata kurierowi przy odbiorze

 

6. Jak często należy uzupełniać granulat ?

 

Wymiana granulatu zależy od specyfiki i intensywności użytkowania; granulat utrzymuje swoje właściwości przez rok, jednak w przypadku intensywnego użytkowania czy też kontaktu z dziećmi może szybciej stracić swe wartości. Jeśli klient zauważy, że wypełnienie fotela w jakimś procencie traci na objętości oraz zmniejsz się jego sprężystość należy skorzystać z oferty granulatždo-pełnienie i zamówić potrzebne ilości.

 

7 . Czy jest gwarancja i co obejmuje :

 

Dajemy Ci całkowitą gwarancję na chillipufy. Obowiązuje ona według odpowiednich ram czasowych na poszczególne elementy:

- tkanina zewnętrzna 12 miesięcy,

- szwy i łączenia 12 miesięcy,

- zamki i rzepy 12 miesięcy,

- wypełnienie 6 miesięcy.

 

8. Jakie są możliwości zwrotu zakupionego towaru?

 

Jeśli z jakiegoś powodu stwierdzisz, że chillipufa nie jest dla Ciebie, dajemy Ci możliwość zwrotu zakupionego towaru masz na to 10 dni.

 

9. Ile wynosi optymalny czas realizacji zamówienia?

 

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zaksięgowaniu wpłaconej kwoty za produkt wraz z przesyłką. Na całkowite wykonanie zamówienia potrzebujemy do 5 dni roboczych. W razie nieotrzymania przesyłki w terminie lub w przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt.

 

10. Jakie jest maksymalne obciążenie pufy?

 

Maksymalne obciążenie jakie jednorazowo może znieść nasz fotel to: 130 kg ( nie przy naskoku).

 

11. Czy można zmienić adres wysyłki?

 

Czy towary zamówione w zamówieniu mogą zostać wysłane pod inny adres niż podany w formularzu przez właściciela konta (Np. towar zamawiany jest przez firmę, a wysyłany do osoby przebywającej poza miejscem pracy)?

 

Tak, jeśli w rubryce uwagi składając zamówienie osoba zamawiająca poda adres wysyłki.

 

Czy towary zamówione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane po więcej niż jeden adres?

 

Tak, istnieje taka możliwość. W przypadku wysyłki do więcej niż jednej osoby zamówienie należy podzielić na odpowiednią ilość adresatów.

 

 12. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

 

W trosce o zachowanie prywatności naszych Klientów oraz o ochronę powierzanych nam danych osobowych stosujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa:

- Dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zabezpieczonej bazie danych, do której dostęp mają jedynie odpowiednio przeszkoleni pracownicy naszej firmy;

- W żadnym wypadku nie są one ujawniane innym firmom, ani osobom trzecim;

- Są one przez nas wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień a także, po wyrażeniu zgody przez Klienta, do informowania o naszych nowościach i promocjach;

- Każdy Klient w dowolnym momencie ma możliwość wglądu oraz dokonania zmian w swoich danych.

Podczas rejestracji w biuletynie oraz przy korzystaniu formularza zapytań, sugestii i komentarzy wymagamy podania adresu poczty elektronicznej. Zbierając te informacje, nie mamy na celu przekazywania tychże adresów e-mail osobom trzecim bez wcześniejszej zgody Klientów.

 

13. Czy ceny wyświetlane na kartach towarów obejmują koszt dostawy?

 

Nie. Ceny wyświetlane na kartach produktów określają wartość danego towaru. Koszty wysyłki zostaną doliczone podczas finalizacji zamówienia.

 

14. Czy koniecznie muszę potwierdzać zamówienie?

 

W przypadku płatności "za pobraniem" klient powinien wysłać e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W tym przypadku zamówienie zaczniemy realizować po jego potwierdzeniu pocztą elektroniczną przez klienta. Klienci płacący przelewem na konto, bądź wpłacający zaliczkę również powinni potwierdzić złożone zamówienie.

 

15. Czy w ceny podawane w kartach produktów są cenami brutto?

 

Nie, ceny podawane w kartach produktów są cenami netto, nie zawierają podatku vat.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl